2 timmar senare...

Jag lyckades ta mig i kragen och ge mig ut på en promenad till solariumet...
Kom dit, solade i 20 minuter. Då vart man en aning trött och seg..
Gick förbi affärn och köpte lite go frukt
-
Nu är jag hemma, nyduschad och trött. Har gjort iordning fruktsalladen, så den står i kylen just nu. När mamma kommer hem klockan 8 blir det filmtittande med familjen, tillsammans med fruktsallad och kanske en klick grädde............
Imorgon är det skola igen då! Börjar 10, helt okej! Det är ännu mer okej att sluta 2!! Då ska jag möta upp min kära mamma, vi ska shoppa, äta och se på bio. Riktigt mysigt ska det bli, var längesen det bara var hon och jag!
Hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0