Youre beautiful in every single way



Idag kör jag på naturliga lockar! För att jag riktigt skulle framhäva det ordentligt, så satte jag upp mitt nyduschade fuktiga hår i en knut mitt på huvudet, och hade det så i någon timme.
Resultatet blev som på bilderna, mitt naturliga hår + lite extra vågor och krusiduller, haha!

Det känns mycket härligare och fräschare med "sitt eget hår" och inte hår som man stått och plattat i 10 minuter! :) Men många, även jag, är lite småskraj för att gå utanför dörren utan att platta håret. För vissa är detta ett stort problem. Jag kan känna det ibland faktiskt.. Men om fler skulle visa sig i sitt naturliga hår så skulle ju ingen bry sig längre.. Förresten så är det finare med hår som har lite volym, än hår som bara ligger platt på skallen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0