Sov gott!





Hejsan alla nattugglor...

Näe, så sent är det faktiskt inte, men för en tjej som vaknade 6 imorse, och ska upp 7 imorgonbitti så är det rätt sent... Ska läsa lite först, sedan släcka och nana. Hoppas att älsklings jonte ringer snart också så man får några ord med honom innan jag somnar!

På bild nummer 3 ser ni mig med mitt fina bandage runt knäet... Vurpa ju med moppen häromdagen, så fick värsta äckliga djupa skrapsåret..AJ!
Har även en massa fina blåmärken och annat vackert på benen :(

Nu ska inte jag skriva så mycket mer, utan stänga datorn för ikväll. Uppdaterar imorgon innan jag sticker till jobbet runt halv 10!

Godnatt på er, puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: ullie

Eller hu r så mysiga bilder längtar dit.

Oj då hoppas det blir bättre med knät sov gott ha en bra dag i morg kram

2011-07-13 @ 23:15:11
URL: http://weberskold.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin första bilden var :)

2011-07-14 @ 00:52:25
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0