De senaste dagarnas shopping!

Hej bloggen!

De senaste dagarna har jag varit i stan väldigt mycket, och handlat på mig kläder och lite annat! Brukar vara så, att man åker in till stan så fort man fått sin lön...;)
Iallafall, nu får ni lite bilder på de senaste dagarnas inköp:

Plattång från Siba - 699:-


Slapp tröja från Ginatricot - 49:- (REA!)



Sött linne från Ginatricot - 49:- (REA!)


Långklänning från Ginatricot - 49:- (REA!)
Jag kände i efterhand att jag ångrade detta köp men vafan.. 49:-!? Då kan man ha den att slappa i hemma! :)


Ring ifrån Kappahl - 50:-

Är väldigt nöjd faktiskt, lite sköna sommarkläder, en behövlig ny plattång + en snygg ring som flashar upp de flesta outfits! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0