Min julafton 2011

Åkte till min bror och hans familj och bytte julklappar och fikade. Världens bästa ungar på bilden. ♥


Vidare till min farmor där massa släkt väntade. God julmat!

Ris alá malta, åh jag dör!! mums.

Suddig bild, men efter Kalle Anka, jullkappsöppning och julklappsleken så åt vi tårta och egenbakade dumlekakor!

Min nya älskling som jag fick, höhö högtalare till iphonen.. SÅ GLAD ♥

Andra saker jag fick var MASSA biobiljetter, kan säkert gå på bio 5 gånger haha, smycken, sängkläder med Angry Birds, så söta haha! En sjukt bra bok, ljusstake, schampoo (julklappsleken), filmer, söta skålar, mobilskal (av älskling), ljus, Beyonce - parfym...
Är så himla nöjd och glad över allt jag fått, var verkligen sånt jag önskat mig! :D

Kommentarer
Postat av: undefined

snygg header bild på dig och din kille, och vilken fina ungar på bilden :)!

2012-01-03 @ 16:25:06
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0